REGULAMIN KONKURSU „WHISKAS”

§1.

  1. Konkurs, którego zasady określa niniejszy regulamin, będzie prowadzony pod nazwą „Whiskas” na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Konkurs”).

 

§2.

  1. Organizatorem Konkursu jest Brandcomm Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Słomińskiego 15/510 (00-195 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000410716, której dokumentacja przechowywana jest przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5252527028 (dalej "Organizator").
  2. Organizator działa na zlecenie Mars Polska Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Kożuszki-Parcel będącej fundatorem nagród w Konkursie (dalej „Fundator”).

 

§3.

  1. Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i dotyczy zakupów dokonanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

 

§4.

  1. Konkurs rozpoczyna się 15 maja 2023 r. (rozpoczęcie Konkursu), a kończy w dniu 13 lipca 2023 r. (ostatni dzień wysyłki nagród).
  2. Sprzedaż Produktów Promocyjnych, których dotyczy Konkurs obejmuje okres od dnia 15 maja 2023 r. do dnia 25 czerwca 2023 r. włącznie (dalej „Okres Trwania Konkursu”).

 

§5.

  1. Produktami, których zakup umożliwia udział w Konkursie są wszystkie produkty marki Whiskas (dalej łącznie: „Produkty Promocyjne”, a osobno: „Produkt Promocyjny”), wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez Mars Polska sp. z o.o. oraz dostępne w punktach sprzedaży detalicznej na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzących sprzedaż produktów spożywczych stacjonarnie (dalej: „Punkt Sprzedaży”)

 

§6.

  1. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla osób fizycznych, które ukończyły 18 lat najpóźniej w chwili dokonywania zgłoszenia, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 1360), mających miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Uczestnicy”).
  2. W Konkursie nie mogą uczestniczyć: pracownicy i współpracownicy Organizatora, wszelkich podmiotów zaangażowanych w organizację Konkursu na zlecenie Organizatora lub Mars Polska Sp. z o.o., a także członkowie najbliższej rodziny tych osób. Pod pojęciem członków najbliższej rodziny rozumie się: małżonków, wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, jak również partnerów życiowych, konkubentów (bez względu na płeć) oraz osoby wspólnie prowadzące gospodarstwo domowe.
  3. Uczestnik nie może podjąć udziału w Konkursie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
  4. W Konkursie nie mogą brać udziału osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

 

§7.

  1. Niniejszym informujemy, że Mars Polska Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Kożuszki-Parcel 45, 96-500, jest administratorem danych dobrowolnie podanych przez Uczestnika na potrzeby przeprowadzenia Konkursu (dalej „Administrator”). Odbiorcą danych osobowych jest także Organizator, który działa na zlecenie Administratora. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym wyłonienia zwycięzców Konkursu, przesłania nagród, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji oraz sprawozdawczości księgowej i podatkowej – zgodnie z odrębnymi przepisami.
  2. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych Uczestników jest zgoda Uczestnika wyrażona poprzez wyraźne działanie – przesłanie Zgłoszenia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), („RODO”)). Podanie danych jest dobrowolnie, ale w razie ich niepodania Uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w Konkursie, czy też odebrać nagrody. Dodatkowo, Administrator przetwarza także dane Uczestników na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest obrona przed ewentualnymi roszczeniami, ustalenie roszczeń lub ich dochodzenie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), oraz na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na mocy przepisów o rachunkowości i podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń dotyczących Konkursu w tym dane Uczestników, którzy uzyskali prawo do nagrody, będą przetwarzane przez okres 5 (pięciu) lat, licząc od końca roku, w którym Uczestnik uzyskał prawo do nagrody, w związku z możliwością przeprowadzenia kontroli przez odpowiednie organy państwowe (kontrola podatkowa lub celno-skarbowa).
  4. Odbiorcami danych osobowych Uczestnika mogą być, w szczególności, dostawcy usług (np. podmioty świadczące usługi IT), księgowi i biegli rewidenci, kurierzy, prawnicy, organy administracji oraz sądy. Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
  5. Uczestnikowi, którego dane są przetwarzane w Konkursie, przysługuje prawo żądania               od Administratora dostępu do swoich danych, oraz prawo żądania ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec           ich przetwarzania, żądania ich przeniesienia, a także do cofnięcia zgody                                na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, co pozostanie bez wpływu na zgodność         z prawem ich przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ponieważ podstawą przetwarzania danych w Konkursie jest zgoda Uczestnika,                     jej wycofanie będzie skutkowało niemożliwością uwzględnienia Zgłoszenia Uczestnika           w Konkursie i w konsekwencji brakiem możliwości uzyskania Nagrody.                                   W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnikowi przysługuje skarga             do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.”
  6. Kontakt z Administratorem można zrealizować wysyłając email na adres: privacy@effem.com

§8.

  1. Udział w Konkursie i podanie związanych z tym danych osobowych jest dobrowolne,       lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.
  2. Przed przystąpieniem do Konkursu Uczestnik zobowiązany jest zapoznać                               się z Regulaminem.
  3. Przystępując do Konkursu, Uczestnik akceptuje postanowienia Regulaminu.

 

§9.

  1. Aby wziąć udział w Konkursie Uczestnik powinien kolejno:
    1. w Okresie Trwania Konkursu w jednym ze Punktów Sprzedaży zakupić 1 (jeden) dowolny Produkt Promocyjne (dalej „Zakup Promocyjny”)
    2. zachować oryginału dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego w postaci dokumentu fiskalnego;
    3. w terminie od 15 maja 2023 r. do dnia 25 czerwca 2023 r. (włącznie) dokonać rejestracji na stronie internetowej www.whiskas.pl/promocja (dalej „Strona Internetowa”) podając następujące dane: imię i nazwisko Uczestnika, adres

do ewentualnej wysyłki Nagrody, numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail (dalej „Zgłoszenie Konkursowe”);

a następnie

    1. postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi na Stronie Internetowej wykonać zadanie konkursowe polegające na wprowadzeniu do systemu informatycznego samodzielnie wykonanego, kreatywnego zdjęcia kota Uczestnika, który delektuje się produktem Whiskas (dalej „Zadanie Konkursowe”);
    2. wprowadzić do systemu informatycznego za pomocą dostępnego na Stronie Internetowej narzędzia dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego;
  1. Oryginał dowodu dokonania Zakupu Promocyjnego potwierdza zakup Produktów Promocyjnych w rozumieniu niniejszego Regulaminu, jeżeli spełnia następujące warunki:
  1. jest prawdziwy tzn. wystawiony przez Sklep, którego dane na nim się znajdują                  i nie jest podrobiony lub sfałszowany;
  2. nie jest uszkodzony tzn. nie budzi wątpliwości co do zawartych na nim treści                 czy ich autentyczności, a w szczególności dokument fiskalny nie jest przecięty, ucięty, naderwany, rozmazany, niewyraźny, jak też nie stanowi połączenia dwóch różnych paragonów;
  3. na liście zakupów jest słowo pozwalające stwierdzić, iż zakup dotyczy Produktów Promocyjnych, bądź też na dokumencie fiskalnym widnieje adnotacja Sklepu pozwalająca stwierdzić, iż zakup dotyczy Produktów Promocyjnych.

 

§10.

  1. Jeden Uczestnik może wysłać tylko jedno Zgłoszenie Konkursowe.
  2. O momencie przesłania Zgłoszenia decyduje data zarejestrowania Zgłoszenia przez system (data serwera) obsługujący Stronę Internetową.
  3. Po zarejestrowaniu Zgłoszenia Konkursowego przez system informatyczny obsługujący Stronę Internetową, Uczestnikowi pojawi się komunikat o poprawności dokonanego zgłoszenia oraz o nadanym każdemu poprawnemu Zgłoszeniu Konkursowemu unikalnym numerze identyfikacyjnym.
  4. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Organizator nie zapewnia możliwości zmiany danych Zgłoszenia Konkursowego wprowadzonych przez Uczestnika po jego zarejestrowaniu przez system obsługujący Stronę Internetową.

 

§11.

  1. Zgłoszenia Konkursowe będą moderowane w terminie do 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia.
  2. Zgłoszenia Konkursowe niezgodne z Regulaminem, zawierające treści sprzeczne z prawem, łamiące normy społeczne i obyczajowe, będące niezgodne z założeniami Konkursu                i Zadania Konkursowego, lub stanowiące reklamę produktów konkurencyjnych nie będą brały udziału w Konkursie, tj. nie będą przedmiotem oceny Jury.
  3. Zadanie Konkursowe może zostać niezaakceptowane, jeżeli:
    1. zawierać będzie treści nielegalne, wulgarne lub związane z przemocą, religią, seksem lub innymi wrażliwymi społecznie tematami,
    2. zawierać będzie elementy umożliwiające identyfikację cech jakiejkolwiek osoby            lub produktu, znaku towarowego lub innej chronionej prawem autorskim własności innej osoby prawnej lub fizycznej,
    3. będzie plagiatem lub kopią cudzej pracy,
    4. będzie niezgodne z prawem, dobrymi obyczajami lub niniejszym Regulaminem.
  4. Organizator ma prawo do nieodpłatnego korzystania ze zdjęcia zgłoszonego                   przez Uczestnika do Konkursu w Zgłoszeniu Konkursowym na terytorium Polski i całego świata w celach związanych z Konkursem na czas trwania Konkursu oraz przez okres 3 (trzech) miesięcy po jego zakończeniu, w następującym zakresie: (i) do rozpowszechniania w Internecie na Stronie Internetowej, oraz (ii) do zapisywania i utrwalania w pamięci komputera i czasowego zwielokrotniania dla powyższych celów.
  5. Po wyrażeniu dodatkowej zgody przez Uczestnika, Fundator ma prawo do nieodpłatnego korzystania ze zdjęcia zgłoszonego przez Uczestnika do Konkursu w Zgłoszeniu Konkursowym na terytorium Polski i całego świata w celach związanych z promocją marki Whiskas w trakcie trwania Konkursu oraz przez okres 12 (dwunastu) miesięcy po jego zakończeniu, w następującym zakresie: (i) do rozpowszechniania w Internecie                     na wybranych profilach social media , oraz (ii) do zapisywania i utrwalania w pamięci komputera i czasowego zwielokrotniania dla powyższych celów.

 

§12.

  1. Spośród wszystkich Uczestników Konkursu, którzy dokonali prawidłowego Zgłoszenia Konkursowego, wyłonionych zostanie łącznie 930 (dziewięćset trzydzieści) zwycięzców nagród o których mowa w §13 (dalej „Zwycięzcy”)

 

§13.

  1. Nagrodami w Konkursie są:
    1. Nagrody Główne – 6 (sześć) nagród pieniężnych o wartości 10000 zł wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w kwocie 1111.10 zł przeznaczoną na opłacenie zryczałtowanego podatku od nagród, który w imieniu laureata odprowadzi Organizator Konkursu;
    2. Nagrody Dodatkowe I stopnia – 252 (dwieście pięćdziesiąt dwa) drapaki dla kota, każdy o wartości 363 zł wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w kwocie 40.32 zł przeznaczoną na opłacenie zryczałtowanego podatku od nagród, który w imieniu laureata odprowadzi Organizator Konkursu.
    3. Nagrody Dodatkowe II stopnia – 672 (sześćset siedemdziesiąt dwa) fontann dla kota, każda o wartości 220 zł wraz z dodatkową nagrodą pieniężną w kwocie 24.46 zł przeznaczoną na opłacenie zryczałtowanego podatku od nagród, który w imieniu laureata odprowadzi Organizator Konkursu.

(dalej „Nagroda” lub „Nagrody”)

 

§14.

  1. Do dnia 15 maja 2023 r. Organizator powoła jury składające się z nieparzystej liczby osób (nie mniej niż 3) składające się z przedstawicieli Organizatora lub innych wybranych przez Organizatora osób, które w jego imieniu dokonywać będzie weryfikacji Zgłoszeń Konkursowych oraz wyboru Zwycięzców (dalej „Jury”)
  2. Spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych które zostały poprawnie zarejestrowane          w Konkursie, Jury dokona wyboru Zwycięzców w ramach sześciu etapów:
    1. w terminie do 24 maja 2023 r. spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych zarejestrowanych w dniach od 15 maja 2023 r. do 21 maja 2023 r. wyłoni kolejno:
      1. 1 (jednego) Zwycięzcę Nagrody Głównej
      2. 42 (czterdziestu dwóch) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej I stopnia
      3. 112 (stu dwunastu) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej II stopnia
    2. w terminie do 31 maja 2023 r. spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych zarejestrowanych w dniach od 22 maja 2023 r. do 28 maja 2023 r. wyłoni kolejno:
      1. 1 (jednego) Zwycięzcę Nagrody Głównej
      2. 42 (czterdziestu dwóch) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej I stopnia
      3. 112 (stu dwunastu) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej II stopnia
    3. w terminie do 7 czerwca 2023 r. spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych zarejestrowanych w dniach od 29 maja 2023 r. do 4 czerwca 2023 r. wyłoni kolejno:
      1. 1 (jednego) Zwycięzcę Nagrody Głównej
      2. 42 (czterdziestu dwóch) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej I stopnia
      3. 112 (stu dwunastu) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej II stopnia
    4. w terminie do 14 czerwca 2023 r. spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych zarejestrowanych w dniach od 5 czerwca 2023 r. do 11 czerwca 2023 r. wyłoni kolejno:
      1. 1 (jednego) Zwycięzcę Nagrody Głównej
      2. 42 (czterdziestu dwóch) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej I stopnia
      3. 112 (stu dwunastu) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej II stopnia
    5. w terminie do 21 czerwca 2023 r. spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych zarejestrowanych w dniach od 12 czerwca 2023 r. do 18 czerwca 2023 r. wyłoni kolejno:
      1. 1 (jednego) Zwycięzcę Nagrody Głównej
      2. 42 (czterdziestu dwóch) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej I stopnia
      3. 112 (stu dwunastu) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej II stopnia
    6. w terminie do 28 czerwca 2023 r. spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych zarejestrowanych w dniach od 19 czerwca 2023 r. do 25 czerwca 2023 r. wyłoni kolejno:
      1. 1 (jednego) Zwycięzcę Nagrody Głównej
      2. 42 (czterdziestu dwóch) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej I stopnia
      3. 112 (stu dwunastu) Zwycięzców Nagrody Dodatkowej II stopnia
  3. Jury dokona wyboru Zwycięzców biorąc pod uwagę takie kryteria, jak: pomysłowość, oryginalność, poczucie humoru, estetyka i inne walory wizualne i artystyczne Zadania Konkursowego, przy czym ocena Jury w powyższym zakresie będzie swobodna.
  4. Podjęte przez Jury decyzje są ostateczne i wiążące dla wszystkich uczestników Konkursu.

 

§15.

  1. Jedna osoba oraz jedno gospodarstwo domowe (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania uczestników Konkursu) może w ramach Konkursu otrzymać tylko jedną Nagrodę.
  2. W przypadku przesłania więcej niż jednego Zgłoszenia Konkursowego od jednej osoby lub jednego gospodarstwa domowego i zakwalifikowania ich do Nagrody, rozpatrywane będzie tylko pierwsze dostarczone do Organizatora i zakwalifikowane do Nagrody Zgłoszenie (liczy się data wpływu).
  3. Dotyczy to również sytuacji, w której jeden Uczestnik, będzie zgłaszać się podając różne dane i zakwalifikuje się do więcej niż jednego odbioru Nagrody. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych Uczestników, dany uczestnik otrzyma tylko jedną Nagrodę.

 

§16.

  1. Włącznie Zwycięzcy Nagród zostaną powiadomieni o wygranej za pośrednictwem e-maila wysłanego w terminie do 48 godzin od momentu ich wyłonienia na adres e-mail podany    w Zgłoszeniu Konkursowym. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni najpóźniej             do 30 czerwca 2023 r.
  2. Zwycięzcy Nagrody Głównej w załączniku do e-maila otrzymają dodatkowo Formularz Odbioru Nagrody w którym zostaną poproszeni o podanie danych umożliwiających wykonanie przelewu bankowego.
  3. Formularz Odbioru Nagrody należy odesłać e-mailem na adres konkursy@brandcomm.agency w terminie do 5 dniu roboczych od daty jego otrzymania.

Formularz należy odesłać najpóźniej do 6 lipca 2023 r.

 

§17.

  1. Nagrody Główne zostaną wysłane Zwycięzcom przelewem bankowym na konto podane    w Formularzu Odbioru Nagrody w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez Organizatora Formularza Odbioru Nagrody. Nagrody główne zostaną wysłane najpóźniej do 13 lipca 2023 r.
  2. Nagrody Dodatkowe zostaną wysłane przesyłką kurierską na wskazany w Zgłoszeniu Konkursowym adres w terminie do 5 dni roboczych od momentu wyłonienia Zwycięzców w każdym z etapów. Wszystkie Nagrody Dodatkowe zostaną wysłane nie później               niż do dnia 6 lipca 2023 r.

 

§18.

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za dezaktualizację podanego przez zwycięzcę adresu e-mail lub adresu do wysyłki nagrody oraz za dezaktualizację innych danych uczestnika Konkursu, uniemożliwiającą doręczenie zwycięzcy nagrody, o których zmianie Uczestnik nie poinformował Organizatora, jak również za niemożność odbioru                   lub nieodebranie nagrody, z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy. W takim przypadku Zwycięzca traci prawo do nagrody, która pozostaje własnością Organizatora.

 

§19.

  1. Organizator oświadcza, iż nagrody zostaną wydane, w ramach niniejszego Konkursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
  2. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
  3. Prawo do Nagrody nie może być przeniesione na rzecz osób trzecich.

 

§20.

  1. Reklamacje mogą być zgłaszane podczas całego czasu trwania Konkursu oraz przez okres 15 dni kalendarzowych od upływu terminu Konkursu, o którym mowa w §6 powyżej (decyduje data wpływu korespondencji do Organizatora)
  2. Reklamacje rozpatruje Organizator. W celu usprawnienia procesu zgłaszania                           i rozpatrywania, reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres Organizatora (Brandcomm Polska, ul. Słomińskiego 15/510, 00-195 Warszawa) z dopiskiem „Reklamacja Konkurs Whiskas”.
  3. Składający reklamację powinien uwidocznić w jej treści swoje dane, tak aby kontakt             z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy.
  4. Organizator wyśle do Uczestnika informację o sposobie rozpatrzenia jego reklamacji          w terminie 15 dni kalendarzowych od otrzymania reklamacji.

 

§21.

  1. Organizator oświadcza, iż wynik Konkursu nie zależy od przypadku, oraz że Konkurs          nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia        19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 888).

 

§22.

  1. Niniejszy regulamin zostanie udostępniony uczestnikom Konkursu w siedzibie Organizatora oraz w Internecie na stronie www.whiskas.pl/promocja
  2. Wyniki Konkursu zostaną przekazane Zwycięzcom drogą mailową oraz udostępnione uczestnikom Konkursu w siedzibie Organizatora.
  3. Komunikację elektroniczna związaną z Konkursem (z wyłączeniem reklamacji) należy kierować wyłącznie na adres e-mail: konkursy@brandcomm.agency

 

§23.

  1. Dla niniejszego regulaminu właściwie jest prawo polskie. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania lub niewykonania zobowiązań związanych z niniejszym Konkursem będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.